В процесі розбору дитячої композиції, можна дізнатись дуже багато нового і корисного про дитину і її сім’ю.
Дитині пропонують вибрати з величезного розмаїття предметів ті, які їй знадобляться для відтворення своєї сім’ї. Психолог не повинен ніяк впливати на її вибір.
В кабінеті повинні бути іграшки, якими можна позначити особливості інтер’єру,особливості ландшафту, природу а також фігурки, якими безпосередньо можна позначати членів сім’ї.
Потім дитину просять, щоб вона розмістила членів своєї сім’ї як їй хочеться.
Наступним кроком дитині пропонується ситуація, наприклад, «зараз вечір і вся сім’я дома, і кожен займається своєю справою». Завдання: зобразити ситуацію на піску.
Варто звернути увагу на те, які фігурки обрані, хто знаходиться в центрі композиції, а хто на периферії.
Варто задати дитині ряд уточнюючих запитань:
– Чому саме ця людина займає центральне положення.
– Які взаємини всіх членів сім’ї, інших людей з «центровим».
– Кому краще за всіх живеться в сім’ї і чому.
– Чому саме ця людина займає центральне положення.
– Які взаємини всіх членів сім’ї, інших людей з «центровим».
– Кому краще за всіх живеться в сім’ї і чому.
та багато інших запитань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий